I dag er verden tæt på at kunne indfange hele 1.7 megabytes af data for hver person på jorden, hvert eneste sekund.
Mange virksomheder i dag, bruger desværre kun en meget lille del af denne information, og den information der benyttes, er ikke særlig effektiv eller gavnlig for virksomhedens marketingstiltag. Selvom der er en stor mængde kundedata tilgængelig, er næsten halvdelen af beslutningerne indenfor markedsføring og salg, stadig baseret på intuition fremfor reel kvantitativ analyse.
Derfor er vi begejstrede for at kunne levere en kæmpe nyhed til jer.
Salesfusion og SugarCRM har slået sig sammen. Det vil sige at SugarCRM tager dig et kæmpe skridt tættere på at få et samlet, omfattende overblik, over dine kunder. Hvis du er ivrig efter nye og bedre måder at udnytte dine data på samt skabe kunder for livet, så blev dette skridt foretaget med dig i tankerne.
Der er mange grunde til at vi er spændte på at introducere jer til Salesfusion og SugarCRM. Der er mange flere informationer på vej, men indtil videre vil vi gerne give jer et glimt af hvilke fordele der kan forventes.
1. Personaliserede oplevelser på et højere niveauLad os blive enige om én ting: Dine nuværende og kommende kunder har enormt høje forventninger. Presset har aldrig været større for virksomheder der hele tiden skal levere den rigtige besked på det rette tidspunkt. Disse krav er svære at imødekomme – men SugarCRM’s intention er at I kan opnå dette mål.
Med Salesfusion tager SugarCRM mulighederne til det næste niveau af personaliserede kundeoplevelser. Når Salesfusions magtfulde marketings automatiseringssystem fusioneres med SugarCRMs markedsførende CRM-system, vil du opdage nye måder at opnå endnu mere med jeres tilgængelige data. Dette tiltag betyder regelmæssige indtægter for dig og din virksomhed og resulterer i et betydningsfuldt engagement til dine kunder og bedre oplevelser til alle.
2. Større konkurrencefordeleDu ved måske allerede, at SugarCRM er bedømt højere end alle andre større leverandører, i Net Promoter Score testen. Det betyder at SugarCRM ikke samarbejder med andre leverandører, medmindre de er overbeviste om, at leverandøren lever op til SugarCRM’s høje krav og standarder indenfor kundeservice.
SugarCRM kan forsikre jer om at Salesfusion leverer. Anerkendt i The Gartner Magic Quadrant for deres Lead Management, leverer Salesfusion et stærkt værktøj der driver konverteringen og loyaliteten op. Som en førende marketing automatiseringsløsning, er Salesfusion målrettet mod hvad der betyder mest for marketingfolk: intuitive kampagner, easy-to-use rapportering og dybtgående customer intelligence der giver mulighed for endnu bedre personalisering.
3. En lysere fremtidDenne annoncering er del af en større vision for SugarCRM’s fremtid. SugarCRM er skarpt fokuseret på at, bemyndige marketing, salg og service teams med det rette værktøj, som de har brug for, for at kunne være mere profitable og produktive. Da kunders forventninger ændrer og udvikler sig, vil SugarCRM’s kundeoplevelses-løsning fortsat vokse. SugarCRM’s mål er at sørge for at I som virksomhed er dækket ind med den mest fleksible og responsive kundeoplevelsesplatform på markedet i dag.