Al kommunikation samlet ét sted

SugarCRM strømliner den måde, din virksomhed håndterer alle kundehenvendelser på. Vejen til kundernes hjerte er, at de føler sig værdsatte og værdifulde.

Det er lettere at give de rigtige svar…

… når du kan se dem lige foran dig. Med Sugar Serve kan du bevare overblikket og undgå at rode rundt i flere forskellige programmer for at besvare kundehenvendelser. Om henvendelserne kommer via de sociale medier, e-mail, telefon eller chat, så kan alle henvendelser besvares hurtigt og effektivt igennem denne løsning.

Strømlinet kundeservice

Der oprettes automatisk en sag på alle henvendelsen med et unikt sagsnummer, hvor alt kommunikation efterfølgende bliver samlet.

Én platform til alle svar

Lige meget om henvendelsen fx er kommet via telefon, e-mail eller sociale medier, så svares der fra den samme platform.

Rapportering & dashboards

Opdag problemerne med det samme, overvåg kundetilfredsheden og identificer hvilke kunder, der kræver din opmærksomhed først. Ved hastesager tildeles alarmer alt efter behov.

Et boost af kundetilfredsheden

Hurtig eksekvering og struktur sikrer, at responsen og løsningsforslaget til kunden bliver håndteret professionelt og i tide.

Overlevering til rette team

Case-workflowet gør det nemt at videreformidle og levere sager til de relevante team, med den rette hastighed og prioritet.

Vidensforum

Hjælp kunderne med at hjælpe dem selv via vidensforum i form af FAQ, guides eller lignende. Og hvis nødvendigt, kan der automatisk oprettes sag for ekstra ekspertise.

Skal vi tage en snak om dit behov?

Send os dit navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt for en snak om, hvordan SugarCRM kan understøtte og optimere processerne i din virksomhed – helt uforpligtende.
Udfyld formularen og vi kontakter dig snarest muligt. 
Fornavn
required
Efternavn
required
Email
required
Telefonnummer
required
Virksomhed
required
Kort om dine behov

Eller ring til Nectar nu på telefon 70 20 90 33

Service og salg kombineret

Sugar Serve deler fælles dataplatform med Sugar Sell. Med begge løsninger, der arbejder tæt sammen, får du en fyldestgørende forståelse af kundehistorie og engagement på tværs af salg og service.

I dag, hvor kunderelationer er alfa og omega, er der ingen tvivl om, at det får stor betydning, hvordan din virksomhede håndterer support- og service-delen. Med Serve har du alle de redskaber, der skal til for at løse deres udfordringer og undgår blinde vinkler. Samtidig er løsningen både effektiv og professionel.