Det er lettere at give de rigtige svar...
... når du kan se dem lige foran dig. Med Sugar Serve kan du bevare overblikket og undgå at rode rundt i flere forskellige programmer for at besvare kundehenvendelser. Om henvendelserne kommer via de sociale medier, e-mail, telefon eller chat, så kan alle henvendelser besvares hurtigt og effektivt igennem denne løsning.
-
Strømlinet kundeservice
Der oprettes automatisk en sag på alle henvendelsen med et unikt sagsnummer, hvor alt kommunikation efterfølgende bliver samlet.
-
Én platform til alle svar
-
Rapportering & dashboards
Opdag problemerne med det samme, overvåg kundetilfredsheden og identificer hvilke kunder, der kræver din opmærksomhed først. Ved hastesager tildeles alarmer alt efter behov.
-
Et boost af kundetilfredsheden
-
Overlevering til rette team
-
Vidensforum

Send os dit navn og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt for en snak om, hvordan SugarCRM kan understøtte og optimere processerne i din virksomhed - helt uforpligtende.
Eller ring til Actoom nu på telefon 70 20 90 33
Service og salg kombineret
Sugar Serve deler fælles dataplatform med Sugar Sell. Med begge løsninger, der arbejder tæt sammen, får du en fyldestgørende forståelse af kundehistorie og engagement på tværs af salg og service.
I dag, hvor kunderelationer er alfa og omega, er der ingen tvivl om, at det får stor betydning, hvordan din virksomhede håndterer support- og service-delen. Med Serve har du alle de redskaber, der skal til for at løse deres udfordringer og undgår blinde vinkler. Samtidig er løsningen både effektiv og professionel.