Al kommunikation
ét enkelt sted


SugarCRM strømliner den måde, din virksomhed håndterer alle kundehenvendelser. Vejen til kundernes hjerte er at, de føler sig værdsatte og værdifulde - det er SugarCRM det perfekte værktøj til.

Prøv SugarCRM helt gratis

Bevar overblikket og undgå at rode rundt i flere forskellige programmer for at besvare kundehenvendelser. Om henvendelserne kommer via de sociale medier, e-mail, telefon eller chat, så kan alle henvendelser besvares hurtigt og effektivt igennem SugarCRM. Det er slut med at rode rundt i flere forskellige systemer. Hver henvendelse tildeles automatisk et sagsnummer og al relateret kommunikation følger med, så der altid er orden og overblik i kommunikationen, både internt og eksternt.

Boost din kundetilfredshed

SugarCRM hjælper store og små virksomheder med at få kundetilfredsheden tilbage på sporet. Med rapportering og dashboards kan de forskellige teams overvåge kundetilfredsheden og sikre at responsen og løsningsforslaget til kunden, bliver håndteret professionelt og i tide.

Lever uovertruffen service og support til enhver kunde

Et velfunderet CRM-system giver bedre kundeoplevelser. SugarCRM er det system som alle vil lege med. SugarCRM har ingen foretrukne legekammerater og kan arbejde sammen med andre programmer, apps, emailsystemer, plugins mm. Når man vil yde professionel support overfor sine kunder, er det vigtigt at have det rigtige kommunikationsværktøj til det. SugarCRM sørger for at servicen er i top og kunden altid sættes i centrum.

Hurtig håndtering af kunders problemer og forespørgsler

Føler dine kunder at de er værdsat? SugarCRM giver din virksomhed redskaberne til at, holde styr på, og besvare, alle kundehenvendelser. Henvendelserne kan prioriteres efter hastesager, tildeles alarmer eller håndteres på en helt tredje måde. Det bliver overskueligt at løse dine kunders problemer, når henvendelserne bliver samlet ét sted, uanset om de kommer pr telefon, email eller fra et andet sted. SugarCRM tilbyder dynamiske advarsler, og samtidig holder rapporterne øje med at diverse support deadlines bliver overholdt. Sammen med Sugars case distribution workflow kan den ansvarlige sikre, at sager leveres til de relevante hold, med den rette hastighed og prioritet.

God kundeservice betyder glade kunder

SugarCRM strømliner den måde virksomheder håndterer kundehenvendelser på. SugarCRM opretter automatisk en sag på henvendelsen med et unikt sagsnummer, hvor alt kommunikation i reference til henvendelsen, efterfølgende bliver samlet. Det bliver let og hurtigt at finde kunden, sagsnummeret, kategorien eller anden vigtig information, der kræves for at kunne besvare henvendelsen og derved yde en god kundeservice. Den gode kundeservice giver tilfredse kunder og dem er vi rigtig glade for at have.

Actoom skræddersyr SugarCRM til det, som din virksomhed, skal bruge et komplet CRM-system til, men vi tilbyder også:

  • Hjælp til plugins, der skal integreres med SugarCRM
  • Data overførsel til SugarCRM
  • Undervisning og træning af brugere
  • Opdatering og opgradering af dit SugarCRM system

Har du flere spørgsmål?

Hos Actoom svarer vi gerne på alle de spørgsmål som I måtte have. Få et uforpligtende tilbud og en gratis prøveperiode på hele 14 dage.

PRØV GRATIS