Af Jennifer Karpus-Romain, Faye Business Systems Group
I dag er kundeoplevelse højeste prioritet for virksomheder. Forbrugere placerer primært deres loyalitet hos organisationer, på baggrund af den kundeoplevelse de modtager, hvormed selve prisen og produktet ikke har en lige så høj betydning.
Faktisk siger rapporter, at 86 procent af forbrugerne er villige til at betale mere for en bedre kundeoplevelse.
Når alt kommer til alt, er det vigtigt at du prioriterer at skabe den bedst mulige brugeroplevelse for at fastholde og tiltrække kunder. For at opnå det, skal du have det bedste CRM-system. SugarCRM hæver barren ved at garantere en fremragende brugeroplevelse via anvendelsen af Sugar Sell.
SugarCRM har altid været kendt for den pålidelighed, tilfredshed og tekniske support systemet giver. Men hvordan udstyrer Sugar Sell organisationer med de mest innovative, men alligevel overkommelige prisløsninger på markedet? Sugar Sell samler kundedata ét sted og bygger derefter et komplet automatiseret system til salgsløsninger, samarbejde og rapportering oven på de underliggende data.
Sugar Sell tilbyder den ultimative mulighed for at skabe en gennemført historik om dine kunder, din organisation og din organisations fremtid. Og det er den optimale fremgangsmåde, når du vil styrke hver enkelt medarbejder i din virksomhed, ved at give dem muligheden for at have korrekte informationer i mødet med forbrugeren - hvilket bliver anvendt inden forbrugerne selv beder om det. Det er en god kundeoplevelse!
Her er nogle af nøglefunktionerne i Sugar Sell:
Kort sagt kan kunder af Sugar Sell fremme deres indtægter, øge effektivitet, reducere salgsomkostninger og levere uovertrufne købsoplevelser for kunderne.